Inscripció espai migdia
En començar un nou curs els alumnes mantenen la mateixa situació d’inscripció a menjador que tenien el curs anterior. Per baixa, alta o modificació dels dies d’inscripció al servei, han d’omplir el document Inscripció servei de menjador i enviar-ho per correu electrònic a secretaria.horta@salesians.cat, abans del 10 de setembre de cada any.
També és aplicable als alumnes que passen a 3r o 4t d’ESO, ja que poden quedar-se a dinar divendres encara que no tinguin classe a la tarda. Per això, si decidiu que divendres no es quedin a dinar, heu d’informar-ho a secretaria seguint el mateix procediment, en cas contrari, comptem que es quedaran a dinar el mateix nombre de dies que tenien subscrits el curs anterior.
En passar a Batxillerat, els alumnes causen baixa automàtica del servei però poden fer-ne ús, si ho desitgeu, donant-se d’alta al servei seguint el mateix procediment.
De la mateixa manera, durant el curs escolar, podeu sol·licitar l’alta, baixa o modificació dels dies inscrits al servei abans del 25 del mes anterior al qual vulgueu que comenci a ser efectiu el canvi, enviant el mateix document a secretaria.horta@salesians.cat.