Secretaria

Servei de secretaria

A la secretaria se li assignen diverses funcions. S’ocupa de temes relacionats amb la vida acadèmica sempre des d’un vessant administratiu:

  • Matriculacions oficials
  • Altes i baixes d’alumnes
  • Modificació de dades
  • Certificats
  • Expedients acadèmics
  • Inscripcions al menjador
  • Altres

Per facilitar l’atenció a les famílies disposeu d’un correu electrònic on podeu fer arribar peticions, documents i altres necessitats informatives relacionades amb les tasques de secretaria. També podeu sol·licitar certificats enviant el formulari de l’enllaç.

Per formalitzar alguns tràmits administratius, com pot ser modificar el compte corrent, cal presentar els documents corresponents. A l’apartat de documentació teniu detallats i penjats els models per poder-los descarregar. Els podeu presentar via correu electrònic a secretaria.horta@salesians.cat

Atenció al públic

De dilluns a dijous: de 8:30 a 10h, de 12 a 13h, de 16:30 a 17:30h

Divendres matí: de 8:30 a 10h, de 12 a 13h

Divendres tarda: TANCAT

Contacte

Tel: 934280250

Fax: 934285121

email: secretaria.horta@salesians.cat