Secretaria
Servei de secretaria
A la secretaria se li assignen diverses funcions. S’ocupa de temes relacionats amb la vida acadèmica sempre des d’un vessant administratiu:
- Matriculacions oficials
- Altes i baixes d’alumnes
- Modificació de dades
- Certificats
- Expedients acadèmics
- Inscripcions al menjador
- Altres
Per facilitar l’atenció a les famílies disposeu d’un correu electrònic on podeu fer arribar peticions, documents i altres necessitats informatives relacionades amb les tasques de secretaria. També podeu sol·licitar certificats enviant el formulari de l’enllaç.
Per formalitzar alguns tràmits administratius, com pot ser modificar el compte corrent, cal presentar els documents corresponents. A l’apartat de documentació teniu detallats i penjats els models per poder-los descarregar. Els podeu presentar via correu electrònic a secretaria.horta@salesians.cat
Atenció al públic
De dilluns a dijous: de 8:30 a 10h, de 12 a 13h, de 16:30 a 17:30h
Divendres matí: de 8:30 a 10h, de 12 a 13h
Divendres tarda: TANCAT
Contacte
Tel: 934280250
Fax: 934285121
email: secretaria.horta@salesians.cat